Dwustopniowy przetarg nieograniczony na wykonanie w zasobach Rudzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej robót remontowych i budowlanych oraz usług w 2026 roku

Rudzka Spółdzielnia Mieszkaniowa ogłasza dwustopniowy przetarg nieograniczony na wykonanie w swoich zasobach robót remontowych i budowlanych oraz usług w 2026 roku i zaprasza do składania ofert wstępnych do pierwszego stopnia przetargu na niżej wymienione rodzaje robót oraz usług:

I. Roboty remontowo-budowlane:

  1. Ogólnobudowlane

  2. Dekarskie

  3. Awaryjny demontaż i utylizacja płyt azbestowych typu „Acekol” wraz z robotami towarzyszącymi

  4. Częściowe docieplenie elewacji budynków

  5. Malarskie

  6. Drogowe

  7. Ślusarskie

  8. Stolarskie

  9. Elektryczne

  10. Instalacyjne

  11. Kominiarskie

II. Usługi:

  1. Urządzanie terenów zieleni osiedlowej, przycinania i wycinania drzew i krzewów

  2. Deratyzacja, dezynfekcja, dezynsekcja i usuwanie gniazd owadów

  3. Zakup i dostawa piasku do piaskownic łącznie z transportem

Ofertę na wybrany rodzaj robót (usług) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Ruda Śląska, ul. Magazynowa 12 (pok. 213) do dnia 20.11.2025.r. do godz. 830 w zamkniętych nieprzejrzystych kopertach:

a) zewnętrznej zaadresowanej na adres Zamawiającego z dopiskiem:

– „PRZETARG DWUSTOPNIOWY NIEOGRANICZONY – ROBOTY REMONTOWE I BUDOWLANE” – w przypadku robót ujętych w pkt. I,

– „PRZETARG DWUSTOPNIOWY NIEOGRANICZONY – USŁUGI” – w przypadku robót ujętych w pkt. II,

b) wewnętrznej, na której należy umieścić nazwę i adres Oferenta.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.11.2025 r. o godz.900 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 317.

Oferty powinny spełniać warunki „Regulaminu przetargów/udzielania zamówień na roboty remontowe, budowlane i inwestycje oraz prace projektowe, a także na pozostałe roboty i usługi organizowane przez Rudzką Spółdzielnię Mieszkaniową” oraz być przygotowane w zakresie i sposobie określonym w „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)”.

Formularz zawierający „Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia” można odebrać od dnia 20.10.2025 r. do dnia 14.11.2025 r. w siedzibie Zamawiającego, pod adresem: 41-700 Ruda Śląska 1 (Ruda), ul. Magazynowa 12 w pokoju 310 przy spełnieniu n/w warunków:

– dokonaniu wpłaty za SIWZ na konto PKO BP SA I/O Gliwice 43 1020 2401 0000 0302 0039 3751:

– zgłoszeniu się do pokoju nr 318 z potwierdzeniem dokonania przelewu w celu odebrania faktury VAT.

Istnieje możliwość przesłania SIWZ za zaliczeniem pocztowym pod warunkiem złożenia zamówienia listownie lub pocztą elektroniczną na adres rsm@rsm.com.pl i spełnieniu n/w warunków:

– dokonaniu wpłaty za SIWZ na konto PKO BP SA I/O Gliwice 43 1020 2401 0000 0302 0039 3751 i dołączeniu do zamówienia potwierdzenia wykonania przelewu,

– podanie danych potrzebnych do wystawienia faktury VAT.

Koszt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wynosi:

– dla robót remontowych i budowlanych – 59,52 zł + VAT = 73,21 zł,

– dla usług – 44,16 zł + VAT = 54,32 zł

Koszty poniesione przez Oferenta za materiały przetargowe nie podlegają zwrotowi.

Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami w siedzibie Rudzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej jest Pan Grzegorz Kałuża – pokój nr 310 (telefon 32 2482-411 w. 306) w godzinach od 730 do 1000 od poniedziałku do piątku.

Wyniki przetargu Zamawiający ogłosi na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie, Administracjach oraz w Internecie w terminie do 31 grudnia 2025 r.

Oferenci zakwalifikowani do drugiego stopnia dwustopniowego przetargu nieograniczonego otrzymają pisemne zaproszenie do składania ofert ostatecznych na wybrane zakresy robót.

Rudzka Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z poszczególnymi Oferentami na temat treści złożonych ofert wstępnych, jak również prawo unieważnienia przetargu w części lub w całości bez podania przyczyn.