Rudzka Spółdzielnia Mieszkaniowa ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na docieplenie ściany budynku pawilonu przy ul. Różyckiego 30 w zasobach Rudzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Rudzie Śląskiej.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać od dnia 28.08.2024 r. do dnia 04.09.2024 r. w siedzibie Zamawiającego,
adres: Ruda Śląska ul. Magazynowa 12.
Aby odebrać SIWZ osobiście w siedzibie Zamawiającego, należy:
-
dokonać wpłaty na konto w SANTANDER BANK POLSKA S.A. I/O Ruda Śląska
nr 13 10902037000000053600 5415,
-
zgłosić się do pokoju nr 318 z potwierdzeniem dokonania przelewu w celu odebrania Faktury VAT,
-
odebrać SIWZ od godz. 800 do godz. 1300 w pokoju 310
Aby odebrać SIWZ za zaliczeniem pocztowym należy przesłać fax’em lub e-mail’em zamówienie z podaniem danych potrzebnych do wystawienia Faktury VAT.
Cena formularza wynosi: 44,87 PLN /z VAT/.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego w Rudzie Śląskiej ul. Magazynowa 12, w pokoju 213 do dnia: 11.09.2024 r. do godziny 830.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sali nr 317 w dniu 11.09.2024 r.
o godzinie 900.
Okres obowiązywania oferty wynosi 60 dni od terminu składania ofert.
Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przetargowe
w kwocie: 7.000,00 PLN/zadanie
Wadium można wpłacać na konto w SANTANDER BANK POLSKA S.A. I/O Ruda Śląska nr 13 10902037 000000053600 5415 do dnia 09.09.2024 r. do godz. 830.
Uwaga! Za datę wniesienia wadium w tej formie, uważa się datę wpływu środków na konto zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty uchylenie się od podpisania umowy spowoduje przepadek wadium na rzecz Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia lub zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert i bez podania przyczyny.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest: Alicja Pawłowska pracownik Działu Technicznego pok. 310 tel. /32/ 24-82-411 /15/ wen. 306 w godzinach od 1000 do 1200
e-mail:alicja.pawlowska@rsm.com.pl.