Rudzka Spółdzielnia Mieszkaniowa ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na: modernizację trzech dźwigów osobowych
w zasobach Rudzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Rudzie Śląskiej.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać
od dnia 09.12.2024 r. do dnia 14.01.2025 r. w siedzibie Zamawiającego,
adres: Ruda Śląska ul. Magazynowa 12.
Aby odebrać SIWZ osobiście w siedzibie Zamawiającego, należy:
-
dokonać wpłaty na konto w PKO BP S.A. nr 43 1020 2401 0000 0302 0039 3751,
-
zgłosić się do pokoju nr 318 z potwierdzeniem dokonania przelewu w celu odebrania faktury VAT,
-
odebrać SIWZ od godz. 800 do godz. 1300 w pokoju 306.
Aby odebrać SIWZ za zaliczeniem pocztowym należy przesłać e-mail’em zamówienie
z podaniem danych potrzebnych do wystawienia Faktury VAT.
Cena formularza wynosi: 61,50 PLN /z VAT/.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego w Rudzie Śląskiej ul. Magazynowa 12, w pokoju 213 do dnia: 15.01.2025 r. do godziny 1130.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sali nr 211 w dniu 15.01.2025 r.
o godzinie 1200.
Okres obowiązywania oferty wynosi 60 dni od terminu składania ofert.
Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przetargowe
w kwocie : 20.000,00 zł.
Wadium można wpłacać na konto w PKO BP S.A. nr 43 1020 2401 0000 0302 0039 3751.
Uwaga! Za datę wniesienia wadium w tej formie, uważa się datę wpływu środków na konto zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty uchylenie się od podpisania umowy spowoduje przepadek wadium na rzecz zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia lub zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert i bez podania przyczyny.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest pracownik Działu Technicznego tel. /32/ 24-82-411 wewn. 203 w godzinach od 0800 do 1000.